Logo do druku

Ustalanie rabatów

Czym są progi cenowe?
Progi cenowe jest to narzędzie promocyjne, które pozwala na dodanie szczebli cenowych dla produktu w zależności od ilości zakupu. Jest to skuteczny sposób, aby sprzedać większą ilość towarów. Na przykład: stworzymy promocję, gdzie klienci, kupując dwa komplety zakreślaczy Stabilo zapłacą o 9% mniej niż kupując jeden komplet, 16% mniej gdy kupią trzy komplety, 22% mniej przy zakupie czterech kompletów. Na front-endzie progi cenowe będą wyświetlane w sposób następujący:


Teraz, gdy klient doda 3 komplety zakreślaczy do koszyka, będzie widzieć produkt w cenie 38,75 zł za sztukę, w przeciwieństwie do ceny 41,75 zł przy zakupie tylko jednej sztuki.


Jak skonfigurować progi cenowe?
Oto jak to zrobić:
1. Logujemy się do panelu sklepu.
2. Przechodzimy do zarządzania produktami [Katalog > Zarządzaj Produktami]
3. Znajdź i kliknij w produkt, któremu chcesz nadać progi cenowe (lub utwórz nowy produkt).
4. Na karcie produktu – z lewej strony - znajdź Ceny i kliknij.
5. Jesteśmy teraz na stronie edycji cen, wygląda to następująco:




6. Kliknij przycisk z napisem Dodaj cenę.
7. Wprowadź ilość od jakiej chcesz rozpocząć poziomy (szczeble) progów cenowych.
8. Wprowadź nową cenę za sztukę, która będzie miała wpływ na określoną ilość.
9. Naciśnij przycisk Zapisz, aby zapisać zmiany by móc wyświetlać poziomy (szczeble) progów cenowych na front-endzie.
Karta cen produktu wygląda teraz następująco:



Aby dodać więcej szczebli cenowych, wystarczy ponownie nacisnąć przycisk Dodaj cenę. Jeżeli chcesz się pozbyć któregoś z utworzonych poziomów, wybierz czerwony krzyżyk.